Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2008-03-09 14:37:44 i Allmänt,

Det gick ju verkligen inte att gissa att halva tidningen skulle prydas av att Carola inte gick vidare. Hallå var det bara Carola som ställde upp med låten One love? Neej, det var väl en kille oxå med en orange sjal?! Ja, juste det Andreas Johnson var med i den låten. Men det är det ingen som bryr sig om, "för det var ju Carola som gjorde hela låten". NOT!
Som jag skrev igår så tycker jag att det var rätt att Carola inte gick vidare. För nu fick hon se att inte hela melodifestivalen kretsar runt henne. Och det är Carolas uttalanden som har fällt henne. Tycker Anders Nunstedt krönikör på Expressen uttrycker sig bra "Nu har kärleksförhållandet med svenska folket kraschat."

Byter ämne drastiskt. Real Madrid spelade ju match mot Espanyol igår och Real vann med 2-1. Raúl gjorde sitt 200:ade liga mål. Har tyvärr inte sett matchen eftersom det var något knas med bandet. Men det gör inte så mkt.

Ska gå och byta om för att snart packa in mig i bilen och ge mig av med familjen upp till Månkarbo och fira kusinen Julia som fyller år på tosdag.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-03-10 16:18:30

Usch, ganksa trött på Carola :/

Tck för hjälpen med jordgubben. dum jag va som itne kom å tänka på de...l

Postat av: Erika

Publicerad 2008-03-10 16:18:36

Usch, ganksa trött på Carola :/

Tck för hjälpen med jordgubben. dum jag va som itne kom å tänka på de...l

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela