Therese

Så här ser jag på saken

Varför kommer aldrig våren?

Publicerad 2008-03-18 14:31:45 i Allmänt,

Vaknade imorse och det snöade ute, hur glad blir man då på en skala från 1-10. Tycker att ni kan få gissa själva.
Det är träning ikväll, men jag hoppar över den eftersom jag har en uppsats i historia som måste skrivas och sen har jag fått ont i ena benhinnan och då tycker jag att det inte är någon idé att träna. Och jag kan säga att vädret inte gör det så roligare att träna heller.

Rapporten från genrepet till melodifestivalen kommer komma en annan dag, för jag orkar inte skriva om det nu..

Igår kom Erika med en rolig idé, vi kan dra till Norge och rensa fisk.

Jag vill ha godis nu!!!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-03-22 13:54:42

jag vet, det slutar ALDRIG snöa! som nu, det vräääker ner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela