Therese

Så här ser jag på saken

-

Publicerad 2008-05-10 18:34:17 i Allmänt,

Det är helt underbart, det har varit fint väder i två hela dagar och jag har inte bloggat på tre dagar pga det. Har helt enkelt inte haft tid, det har varit fotboll och tid ute i solen.
I onsdags var det ju el Classico och Barca spelarna blev riktigt förnedrade, 4-1 till Real slutade matchen. Det är nog den bästa matchen jag sett i hela mitt liv som Real supporter. Nu bevisade Real vilka som är de bästa i ligan.
Annars har det inte hänt så mycket mer sen jag skrev sist, har eventuellt hittat mina studentskor ska testa de igen nästa vecka så får jag se om jag köper de. Sen efter det så är det bara en tröja som måste inhandlas till studenten.

Imorrn är det match mot TÖFF, nu hoppas jag att den första segern för säsongen kommer. Känns som att det är fotboll hela tiden just nu, men det är kul.
Imorrn kommer öven hela släkten hit och firar pappa.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela