Therese

Så här ser jag på saken

Är det lördag eller torsdag idag?

Publicerad 2008-05-01 11:50:18 i Allmänt,

Imorse när jag vaknade tänkte jag direkt gud va skönt att det är lördag idag, men sen när jag tänkte efter lite fort så kom jag på att det inte är lördag utan att det är torsdag och jag är ledig några dagar till.

Eftersom att det är torsdag idag så betyder det att det är träning, det spelar ingen roll om det är 1:a Maj eller om det är 30 grader kallt, Skyttorpsdamer är ute och tränar ändå. Känner att jag egentligen inte orkar träna ikväll, kroppen har fortfarande inte återhämtat sig från träningslägret och eftersom vi hade match i tisdags så blev det ju inte bättre. Men jag får åka dit ändå och se hur mycket jag orkar vara med på, kan ju hoppas att det inte är en sån tuff träning.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-05-01 21:00:18

ja men absolut :) fast idag insåg jag att mitt kort gick ut så vet inte om jag har råd att åka till sthlm längre :S haha men men det ordnar sig ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela