Therese

Så här ser jag på saken

Är det sommar??

Publicerad 2008-05-05 20:30:43 i Allmänt,

Nu har jag tänkt att det ska komma ett lite mer normalt inlägg. Vaknade imorse och ville absolut inte gå upp när klockan ringde kvart över 6. Det är verkligen en plåga att gå upp så tidigt en måndagsmorgon. När man vaknar till så kollar jag alltid atomatiskt ut genom fönstret och checkar in vädret, gjorde samma sak imorse och insåg att det var grått och trist. Så jag satte på mig de kläderna som jag tyckte passade till vädret, inte allt för varmt det vill säga eftersom att det var 9 grader ute. Jag graderade mig genom att kolla på vädret en snabbis oxå och de sa att det inte skulle bli så varmt idag utan att värmen skulle komma imorrn. Men icke sa nicke, fick en smärre chock när jag slutade idag och gick ut genom dörren från skolan. Det var ju skitvarmt ute, genast åkte solbrillorna på och tröjan och jackan flög av och jag gick i t-shirt och jeans, men det var tillräckligt varmt tyckte jag.

Imorrn ska jag minsann ha lite svalare kläder på mig och försöka vara ute i solen så mycket som möjligt, för man vet ju aldrig när det blir dåligt väder igen.
Imorrn är det även dags för match igen mot Upplands Ekeby. Imorrn är det även prov i Arbetsmiljö och säkerhet, tror ni att jag har pluggat?! Nej, det har jag aldrig gjort inför ett A&S prov och jag har fått MVG på de andra ändå, har bara kollat igenom anteckningarna lite snabbt och kommer göra samma sak igen. Han sa att det här skulle vara det lättaste provet och det blir ju inte direkt svårare när han står och berättar på lektionen innan vad som kommer på provet osv.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela