Therese

Så här ser jag på saken

Den värdelösa måndagen

Publicerad 2008-05-12 17:04:37 i Allmänt,

Nu känns det som varje måndag alltid gör, det känns helt värdelöst att gå upp på morgonen klockan 06:15 när den ringer. Och allt i skolan känns värdelöst och måndagar är helt värdelösa, det är nog den sämsta dagen på hela veckan.
Idag har det inte hänt så mycket i skolan, vi har jobbat lite med vårat projektarbete och sen fick vi sluta. Så det var en ganska skön dag, sen efter att vi slutat for jag ner till stan och köpte min skor som jag ska ha till studenten, ÄNTLIGEN! Det blev de vita Vagabonden som jag gått och kärat ner mig i, en bild kommer nog upp under dagen/kvällen.

Igår var det match mot TÖFF, vi förlorade tyvärr matchen. Men det var ett steg i rätt riktning, vi spelade ut de totalt men vi satte inte våra chanser medans de gjorde det. Vi klarade till och med av att bränna en straff.

Imorrn är det träning, får se hur mycket jag är med har ont i vaden sen matchen igår. Fick en spark på den och den är blå och fin idag ont gör det också.

Denna vecka måste jag skriva klart loggboken och projektrapporten, allt de ska va klart på torsdag. Men det ska jag klara om jag börjar idag. Sen har jag bara ett omprov i religion och en uppgift på naturkunskapen, sen är jag klar med allt.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela