Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-05-16 13:32:55 i Allmänt,

Det är riktigt skönt att vara ledig. Har inte tänkt att göra så mycket idag, kanske ska kolla lite smått på religionen som jag har omprov i på tisdag. Men det känns ändå ganska lugnt. Jag har tyckt att denna vecka har varit skön, men vad kommer då nästa vecka bli. Måndag skola, omprov i religion tisdag men sen är jag ledig, onsdag ledig, torsdag operation dagsverke=ledig, fredag skola. Det börjar märkas att det inte är många dagar kvar nu för lektionerna bli bara slappare och slappare och då menar jag skit slappa för i vanligt fall är lektionerna på GUC slappa.

Var på teater igår, Tjuven. Den hade fått bra kritik i alla tidningar. Men jag tyckte inte om den alls.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela