Therese

Så här ser jag på saken

Godmorgon

Publicerad 2008-05-28 09:59:07 i Allmänt,

Vaknade för nästan en timme sen och gör som jag alltid gör, drar gardinerna åt sidan och checkar in vädret. Skoja inte om jag blev glad när jag såg att det var sol ute. Det betyder att jag kommer spendera hela dagen ute i solen.

Idag är jag ledig som de flesta kanske förstår och det är grymt skönt för det är inget spec vi gör i skolan, känns som att vi bara sitter av tiden eftersom betygen sattes i måndags.

Nej, nu skriker magen efter frukost så jag ska ta och bege mig till köket och se vad jag hittar.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-05-28 13:41:55

vänta här nu, har inte ni elevexpo skit??? vi måste vara i skolan och inte göra ett piss fram till 19!!! :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela