Therese

Så här ser jag på saken

Klart!

Publicerad 2008-05-07 14:26:47 i Allmänt,

Då var det spikat och klart. Den 1 juni befinner jag mig på Råsunda med mina vänner Malin och Mikaela, + några till. Vi ska se såklart se Sveriges sista match innan EM drar igång.
Det tog lång tid innan det var klart för min bokning tog tid att göra för det verkade vara problem med deras betalningsgrej när man ville använda ticnetombudet som betalsätt, det stod att jag redan gjort två kortköp och jag får inte göra något mer. det var ganska konstigt att det stod det eftersom jag inte gjort ett enda kortköp på ticnet idag. Så jag fick ta upp telefonen och ringa till ticnet och boka biljetterna via de, men det gick bra det med.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela