Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2008-05-24 10:34:48 i Allmänt,

Vet egentligen inte vad jag ska skriva för jag har egentligen inte sån stor lust att skriva något. Men jag tycker att jag borde skriva något eftersom jag inte skrivit på två dagar. Jag gör så att jag tar och berättar lite kort vad jag har gjort de två dagarna...

Torsdag: Ledig/ Operation Dagsverke, åkte in till stan och slösade pengar. Hittade ett par shorts och ett linne som mamma köpte åt mig. Sen åkte vi hem till mormor och åt lunch. Sen åkte vi och hämtade pappa på jobbet och så skjutsade mamma ner oss till Studenternas för det vankades ju match mellan Sirius och Häcken. Pappa hade fått biljetterna av en jobba kompis som i sin tur hade fått de från DHL. Vi kom dit två timmar innan matchen börja och fick vara med i olika tävlingar, äta mat osv. Vann ett paraply för jag svarade rätt på vilken den största segern för Sirius var. Och eftersom jag, Malin och Mikaela har gjort ett projektarbete om det så kunde jag ju det. Sen började matchen och det var inte lika underhållande som förra säsongen, tyvärr så förlorade Sirius matchen med 0-2.

Fredag: Detta var min andra skoldag denna vecka och jag kan säga att den inte var jobbig. Hade sovmorgon till 10.35 och då skulle vi redovisa vårat projektarbete och sen när alla hade gjort det var klockan runt halv ett och då fick vi sluta. Det var grymt skönt.

Idag är det fotbollsmatch som gäller i det fina vädret, som ungefär en timme är det samling vid Örvallen. Hoppas att den första vinsten kommer idag. Sen ikväll ska jag sätta mig framför tvn och kolla på Eurovision Song Contest.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela