Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2008-05-26 19:44:10 i Allmänt,

Idag är det måndag den 26/5-08. Det betyder att det inte är så många dagar kvar i skolan. Ingrid och Emma ränkade ut att det var 4 skoldagar kvar för mig. Nästa torsdag står jag där i min vita kläning, mina vita skor och i min vita mössa och är glad. Men på ett sätt så känns det så konstigt. För jag har ingen aning om vad som händer efter, jag har inget jobb och det är ingen som svarar på alla ansökningar som jag skickar.

Idag åkte jag till frissan efter skolan och det betyder att jag har klippt håret och fått massor med ljusa slingor. Ungefär som förra sommaren, då jag gjorde exakt likadant. (Bild kommer där nere)
Idag fick jag även veta några betyg,
 I Historia får jag VG

 I Religion får jag G

 I Projektarbetet får jag MVG

 Och i Berättarteknik så får jag troligtvis MVG


Snart så ska jag förflytta mig till soffan och kolla på träningsmatchen mellan Sverige och Slovakien.



/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela