Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-05-07 13:10:25 i Allmänt,

Idag är det onsdag och det är lika med LEDIG. Det är så skönt att vara ledig en skoldag i skolan för då hinner man samla krafter till den otroligt jobbiga torsdag då jag har historia i över 1 timme och sen 5 minuter efter att historian är slut så har jag religion i samma klassrumm och samma lärare i över 2 timmar. Sen är det lunch och sen är det dags för över två timmars naturkunskap och där är inte dagen slut, utan därefter har vi projektarbete. Så då kanske ni förstår kära läsare att det inte är den roligaste dagen att gå i skolan, så jag tackar därför alla schemaläggare och lärare på GUC att vi i RTV3B får vara lediga varenda onsdag nu fram till studenten.

Igår var det match mot Upplands Ekeby, vi förlorade matchen med 0-4. Men jag tycker inte att resultatet stämmer med matchbilden. Visst Upplands ekeby var bra och de ska vinna över oss, för deras A-lag leder div 4 och vårat A-lag ligger i div 5. Så jag deppar inte lika mycket som jag gjorde efter matchen mot Tierp som var en riktig skitmatch.

Idag ska jag inte göra så mycket, ska försöka få dagen att gå någorlunda fort för jag vill att det ska bli kväll så jag äntligen får se på El Classico.

Börjar bli förkyld och det är inte bra, kan bero på all jäkla pollen det är ute. Men jag vill inte bli förkyld nu, det är ju massor med fotboll på schemat och annat kul.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-05-10 20:10:30

bajs. jag vill oxå va ledig på onsdagar :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela