Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-05-28 18:12:42 i Allmänt,

Nu har nästan hela onsdagen gått och jag har tillbringat den mesta tiden ute i solen. Tänkte snart ta och bege mig mot duschen och ta en välbehövlig dusch och sen när håret har torkat så ska jag platta det. Sen ikväll så ska jag kolla på Grey's anatomy.

Åhh  jag har glömt bort att berätta att vi fick tårta igår på träningen, Kenta hade bakat den. Vi fick den eftersom vi hade varit så duktiga och vann mot Gimo i helgen. Jag var dock inte med i denna match men fick ändå njuta av den goda tårtan. Men innan jag drig på träning hann jag springa till Cupido och köpa sallad, som jag åt på mammas jobb och jag hann även med att köpa studentpresenter till Erika, Malin och Mikaela. Det är jätteskönt för då är i princip allting fixat och klart inför studenten..

Imorrn är det dags för skola igen, denna gång står det Elevexpo på schemat. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men det är som en mässa där alla treor får ställa ut sina saker som de gjort under året och så kommer privat personer och företag och kollar på sakerna. Det är även nu ikväll, men eftersom jag går radio så finns det inget att ställa ut. Utan vi har en radioteaterfestival imorrn som kommer vara mellan 10-12 i aulan. Själv kommer jag inte befinna mig där just då, utan kommer att sitta i gallerian med mina kompisar Malin och Mikaela. Där kommer vi att sitta vid ett bord som är uppbygt som en "radiostudio", vi kommer att spela lite musik mer vet jag inte. Sen vid klockan 15:00 så är det stipendieutdelning, såg igår att jag var nominerad till två olika stipendier, ett på radio Uppland och ett på stage line. Kan ju säga att det känns lite oväntat och jag förväntar mig inte att jag ska vinna...
/Therese  

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-06-01 19:38:14

studentpresenter?? ska man syssla med sånt oxå? :S aaah :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela