Therese

Så här ser jag på saken

Ont i hela kroppen..

Publicerad 2008-05-02 13:22:33 i Allmänt,

Hade fotbollsträning och då tyckte tränarna att vi skulle träna på lite tacklingar. Det var grymt kul, men kan ju inte säga att jag tycker att det är så kul idag.. Jag har ont i exakt HELA kroppen, känns som jag har gått en boxningsmatch och förlorat ganska stort. Tror även att jag är pollenallergiker så då var det inte så kul att springa igår på träningen, kändes som benen var spagetti och att de inte orkade springa en meter till.
Sen när träningen var slut så stannde vi kvar och grillade lite korv.

Idag händer det inte så mycket, ska vara hemma och ta det lugnt. Kanske är bäst, så kroppen får återhämta sig. Händer inte så mycket i helgen heller, ska upp till farmor och farfar på söndag och fira farfar och sen på kvällen så kanske jag drar till Skyttorp och kollar på det är serieprämiär för A-laget mot Norrskedika. Vi skulle också haft match på söndag mot Töff men den ska de flytta för vi får inte ihop två lag eftersom matcherna skulle gå samtidigt.

Är hungrig och det finns inget att äta här hemma, så kan inte någon snäll läsare komma och ge mig lite mat...

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela