Therese

Så här ser jag på saken

REAL MADRID mästare igen.

Publicerad 2008-05-05 17:01:01 i Allmänt,

Vet egentligen inte vart jag ska börja för jag har så många olika känslor i kroppen som vill ut på något sätt. Det mesta utav de känslorna är lycka och glädje, eventuellt en liten lättnad också.
Och jag tror inte att jag är ensam att vara lycklig idag, tänker på alla Madristas i HELA världen just nu.. För er som inte är så uppdaterade så vann Real Madrid spanska ligan igår för ANDRA(!) året i rad, notera andra. Läste innan säsongen att alla kritiker och experter inte trodde på Real utan att Barca hade byggt ett superanfall som skulle fixa ligan. Men Barca gick i fällan och Real visade sin storhet och gick och vann igen. Jag kan säga att jag aldrig var orolig inte ens när det endast var 2 poängs skillnad mellan Barca och Real mitt i säsongen.   

Åhh, det är så skönt och jag bara längtar tills på onsdag när Barca kommer till Santiago Bernabeu och ska möta mästarna och när de kommer i spelargången måste de applådera mästarna. Förstår ni hur skönt det känns??!!
Nej, orkar inte skriva mer nu utan jag vill bara njuta utav känslan och fortsätta sväva på molnen!
I'll allways be a Madrista!
Hala Madrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela