Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2008-05-18 11:12:17 i Allmänt,

Igår gjorde jag inte så mycket. Följde med in till stan när Ika skulle fixa nya glasögon. Sen åkte jag hem och åt massor med godis och kollade lite smått i religionsboken och det känns som jag kan allting men jag får väl kolla på allting igen.
Igår regnade det och det gör det idag med och det är vekligen inte det vädret jag vill ha, jag vill ha sol och värme så man hinner bli lite brun innan studenten. Som det ser ut nu så kommer man smälta in i den vita färgen på kläningen..

Snart ska vi till mormor så jag ska gå och fixa mig. Vi ska planera Kreta resan tror jag, riktigt trevligt.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-05-19 11:25:55

va bra då, hoppas redovisningen går bra oxå.

mitt projekt blevsuper, redovisade i torsags och de gick hur bra som helst.

lycka till på provet imorrn =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela