Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2008-05-20 13:36:25 i Allmänt,

Kom hem för nästan en timme sen från skolan, var där och gjorde omprovet i religion och åkte sen. Tyckte att det var enkelt men det var ändå konstiga frågor. Men det borde bli ett G tycker jag.

Ikväll blir det fotbollsträning och sen hem fort som tusan och in i duschen och sen ska jag sätta mig framför tvn och kolla på Eurovision Song contest semi final 1 som börjar ikväll.

Imorrn är jag ledig, på torsdag med och på fredag låter det som att jag bara behöver redovisa projekarbetet och sen får jag åka hem. Det märks att det inte är många dagar kvar nu...

Nej, tror jag ska gå och kolla på Eva och Adam fyra fördelsedagar och ett fiasko som Ika sitter och kollar på nu. Undra om den är lika bra nu man tyckte när man var liten?
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-05-20 22:10:58

hoppas provet gick bättre den här gången =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela