Therese

Så här ser jag på saken

Trött..

Publicerad 2008-05-24 19:49:32 i Allmänt,

Är trött i hela kroppen, allt känns jättesegt och jag orkar inte göra så mkt. Men jag tänkte ändå knappra ihop ett litet inlägg.
Idag spelade vi ju match mot Alunda, tyvärr så förlorade vi med 1-2. Men jag tycker att vi gör en riktigt bra match och Figge var hur bra som helst i målet.

Snart ska jag sätta mig framför tvn och kolla på Las Vegas, sen är det Eurovision som gäller....

Imorrn är det morsdag och då kommer mormor hit. Hoppas att det är lika fint väder imorrn som det var idag, så man kan bättra på brännan innan studenten.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-05-24 22:39:04

Det gick toppen =)

okey, om du kan så är den antingen vid tre eller halv sju. den sena är den stora showen som du varit på förut. den andra e lite mindre. =)

tröjan var superbra, tack så mkt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela