Therese

Så här ser jag på saken

Vart tog solen vägen?

Publicerad 2008-05-06 14:00:10 i Allmänt,

Imorse när jag vaknade gjorde jag som jag alltid brukar göra på morgonen när jag vaknar, jag går upp och kollar vilket väder det är ute. Fick en lite chock när jag såg att det inte var sol och att det var grått och tråkigt. Trodde att det skulle bli som igår att det skulle spricka upp, men det har det fortfarande inte gjort och jag tror inte att det kommer göra det heller.

Just nu sitter jag i skolan och inte gör så mycket, har radio och jag har gjort klart det jag ska göra. Slutar inte förrens om 2 timmar så jag vet inte vad jag ska hitta på.
Ikväll är det match som jag sa igår och vi ska fan visa vad vi går för ikväll och inte släppa in lika många mål som vi gjorde mot Tierp sist.

Längtar tills imorrn då förnedringen av Barca blir ett faktum. Tänk vilken förnedring att åka till den värsta konkurentens arena och är då tvungen att applådera mästarna, i dett fall Real Madrid, för att visa att de e besegrade.. Klockan 22:00 imorrn så kommer jag att njuta hemma i tv-soffan.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela