Therese

Så här ser jag på saken

Vill ha sol och värme..

Publicerad 2008-05-21 15:41:03 i Allmänt,

Imorse när jag vaknade sken solen förfullt och jag tänkte att det kanske kunde bli fint väder utan massor med regn. Men icke sa nicke för cirka en timme sen började det regna och det gör det fortfarande. Tycker att det har kommit tillräckligt med regn nu och att lite sol skulle passa ganska bra med tanke på att studenten snart kommer och det ser ju lite bättre ut om man har fått lite färg på sig.

Imorgon är jag oxå ledig, eller egentligen är det Operation dagsverke men det betyder att jag inte gör något men lämnar in pengar ändå. Men hela min dag är bokad imorrn. På dagen ska jag in till stan och shoppa saker/kläder till Kreta och andra tillfällen. Det ska jag göra med Ika, mamma, mormor. Sen på kvällen ska jag och pappa på Sirius-Häcken (fotboll), det blri riktigt kul, första gången i år som man ser Sirius spela live. Sen ska jag och pappa bege oss till upptåget och sen i Vattholma hämtar förmodligen mamma upp oss och vi far hem och kollar på eurovision song contest semi 2. Sen är det sovdax för mig och dagen efter är det skola.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela