Therese

Så här ser jag på saken

Bakom mina solglasögon..

Publicerad 2008-11-04 18:42:15 i Allmänt,

Idag har jag hållit mig sysselsatt hela dagen och därför har jag inte haft tid med datorn eller bloggen förrens nu. Idag har jag varit duktig då jag har börjat att sortera i olika lådor här hemma, jag kastar det som jag tycker borde kastas och behåller det som jag tyceker ska behållas. Och när jag drar ut en låda så hittar jag massor med gamla solglasögon, självklart var jag tvungen att testa alla. Tyvärr så blev det inga bilder på detta då jag insåg att min kamera inte hade något batteri. Kan säga att jag hittade många roliga och fula solglasögon och jag fattar inte hur mamma och pappa kunde ha på sig de? Men det kommer antagligen man säga om de som vi har på oss nu idag om några år.
Blir kul att se deras reaktioner när de snart kommer hem och får se hur mycket jag har rensat undan, har gjort mer än vad jag blev tillsagd att göra. Men så blir det när jag börjar med en sak, när jag väl har börjat så kan jag lika gärna fortsätta.

Kan meddela att det kommer att bli lite förändringar på denna blogg inom de närmaste dagarna. Jag kan avslöja att det kommer att tillkomma några funktioner, men inget utav designen kommer att ändras. Mer får du inte veta!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela