Therese

Så här ser jag på saken

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Publicerad 2008-11-10 20:05:45 i Allmänt,

Satt precis och kollade i min kalender och insåg att jag skulle vara påväg ner till Växjö imorgon för att sedan tillbringa både tisdag och onsdag där nere, men så är inte fallet nu när jag har valt att hoppa av kursen. Känns lite konstigt nu när jag tänker på det att jag aldrig mer kommer att åka ner dit. Men en sak som gör mig glad är att jag har genom att inte åka ner till Växjö sparat lite mer än 1500 kronor och det tackar jag inte nej till.

Vill passa på att gratulera Kalmar till guldet i allsvenskan, vet att jag är lite seg men jag har glömt bort det varje gång jag publicerar ett litet inlägg. Trots att jag inte har så stor koll på allsvenskfotboll, men det lilla som jag har koll på så är det rätt att Kalmar vann.

Nu ska jag kolla på Färjan.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-11-10 20:49:04

usch kollar du på färjan :S haha :P

jo men de får vi göra, börjar ju bli dags att du kommer hit =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela