Therese

Så här ser jag på saken

En dag i stan

Publicerad 2008-11-27 19:33:33 i Allmänt,

Idag var mamma ledig och självklart så åkte vi till stan idag och gjorde av med lite pengar. Men jag kanske ska tillägga att jag inte gjorde av med några pengar, jag försöker spara så mycket som möjligt eftersom det låter som att det vankas en resa till sol och värme. Och det tackar ju inte lilla Therese nej till i första taget. Hur skönt skulle det inte vara att åka iväg och bara njuta av sol och värme och slippa detta gråa och trista för en liten stund? Men för dig som började bli lite orlolig och inte trodde att du skulle få några julklappar utav mig i år behöver inte oroa sig för det kommer du få. Nej, nu ska jag återgå till ämnet.
Det var e trevlig dag i stan och vi åkte till Gränby för att checka in den nya delen utav Gränby Centrum och det såg bra ut, riktigt snyggt.
Idag när vi kom hem från stan så låg den ett paket i brevlådan adresserat till mig, gissa vad det var! Mamma Mia the movie så gissa vad jag kommer att kolla på ikväll.

Helgen kommer bli fullpackad så därför kommer jag att vara hemma och ta det lugnt imorogn för att ladda upp batterierna. För på lördag vankas det jobb, det är Ikea som kommer och har någon fest på Ultuna och det blir kul + pengar. Och sen blir det övernattning hos mormor eftersom jag kommer jobba sent och sen på söndag så ska jag till Globen och gå på Stockholm Horse Show med faster och kusin.


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela