Therese

Så här ser jag på saken

Farsdag

Publicerad 2008-11-09 16:26:28 i Allmänt,

För dig som inte har lagt märke till det så kan jag berätta att det är farsdag idag. Och denna dag har då tillbringats uppe hos farmor och farfar där hela släkten på pappas sida var, så det blev ett kombinerat farsdagfirande och födelsedagsfirande eftersom farmor fyllde år för två veckor sen.

Fattar inte vad som är fel md blogg.se just nu, varje gång jag ska logga in så blir det fel och varje gång jag ska publicera ett inlägg så blir det fel och jag måste oftast skriva om eftersom autospar inte gått igång. Eller igår när jag tryckte på spara och publiceraknappen så stod det att det inte blivit publicerat. Så jag tryckte surt på bloggknappen för att se hur mycket som autospar sparat och när jag kommer in där så ser jag att inlägget som jag nyss skrev hade blivit publicerat, skumt!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-11-10 18:44:43

den bråkade me mig förut oxå.. så nu kopierar jag allt jag skrivit innan jag trycker på publisera, ett litet tips bara =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela