Therese

Så här ser jag på saken

Flashbacks

Publicerad 2008-11-08 15:18:30 i Allmänt,

Jag vet inte hur många gånger jag försökte publicera detta inlägg igår? Det verkade nästan som att blogg.se inte ville att jag skulle publicera det. Dessutom så vet jag inte hur många gånger som jag blev tvungen att skriva om det när det inte blev publicerat. Men nu gör jagett nytt försök och hoppas att det funkar. 


Jag följde med Ika till skolan imorse, GUC det betyder att det är min gamla skola som jag gick ut i somras. Det var första gången som jag var tillbaka där sen jag tog studenten. När jag kom in genom dörrarna så började minnena tillbaka. Det är nog svårt för den som inte var där att förstå. Men den 5 juni så var GUC fylld med massor med förväntansfulla treor som skulle ta studenten. När man kom in i gallerian den morgonen så såg man bara människor med sina vita kläder och vita mössor. Nu så här i efterhand så måste det nog ha varit en utav mina bästa dagar i mitt liv och jag skulle gärna uppleva studenten igen. Tror nog att många håller med mig.
Jag trodde aldrig att jag skulle sakna en lärare så mycket som jag har gjort sen jag tog studenten i somras. Ni som gick i älskade RTV3B vet nog vilken lärare jag menar. Det är en lärare som alla elever älskar, Kicki. Och jag träffade henne igår och det var grymt skönt, det fanns så mycket att prata om. Hon blev på något konstigt sätt som en kompis för oss. Så det var riktigt skönt att träffa henne. Och det visade sig att hon kanske hade några jobbförslag åt mig, och det tackar jag verkligen inte nej till.

Förresten MTV galan var grymt mycket bättre än förra årets, tror jag inte behöver säga mer.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-11-10 18:46:45

åh! studenten <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela