Therese

Så här ser jag på saken

Grått och trist

Publicerad 2008-11-08 15:25:50 i Allmänt,

Idag har jag inte sett solen en ända gång. Det är totalt grått ute och så har det varit hela dagen, riktigt tråkigt tycker jag. Så en dag som denna har jag inte gjort ett skit, har mest suttit framför tvn och kollat på Beverly Hills 90210 men det tackar jag ju inte nej till.

Igår var det idol för hela slanten och om jag ska vara ärlig så tyckte jag att det var rätt person som åkte ut. Jag har redan nu listat ut vem som kommer vinna idol, men jag kommer inte att avslöja vem jag tror att det är. Men jag kan säga att jag har tre favoriter och en utav de tror jag kommer att vinna sen är det upp till dig om du vill lista ut vem du tror att det är. Favoriterna är Robin B, Robin E och Kevin.

Ikväll så ska jag bänka mig framför tvn med en godisskål i knät och kolla på laget i mitt liv, Real Madrid.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela