Therese

Så här ser jag på saken

Har det varit grisar här?

Publicerad 2008-11-30 12:08:36 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen efter att ha varit borta en dag, som jag antar att du har läst så var jag iväg och jobbade igår. Vet inte hur jag ska beskriva kvällen, det var kul att jobba men sen vet jag inte hur jag ska beskriva sällskapet som kom. Det var Ikea som skulle ha personalfest och av ca 400 personer som jobbar där kom ca 100 personer. Jag kan väl säga så mycket att vissa var jättetrevliga och gjorde allt för att det skulle vara så lätt som möjligt att servera medans vissa satt som riktiga idioter och inte flyttade på sig och undrade vad man höll på med. Det kändes som att det var den bortglömda personalen på Ikea som fick gå ut på grönbete, jag lovar det såg verkligen ut som kossor på grönbete. De åt hur mycket som helst och drack ännu mer.
Något som stör mig extremt mycket är att det var en tjej som gick på toaletten och sen när honkommer tillbaka så är hennes mobil borta, alltså är det en på hennes jobb som har tagit den och då undrar jag vad man tänker med. För det kommer ju komma fram vem det är som har tagit den, men det är väl deras problem.

Nu ska jag vila upp kroppen tills ikväll då jag ska till Globen och kolla på Stockholm Horse Show.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela