Therese

Så här ser jag på saken

Hej mitt vinterland!

Publicerad 2008-11-23 17:03:03 i Allmänt,

Snön fortsatte att falla i omgångar under hela natten och det har fortsatt hela dagen och nu hoppas jag verkligen att snön kan ligga kvar till julafton för jag vill ha en vit jul, men hoppas kan man ju göra. För denna snö som kom nu lär ju troligen inte ligga kvar tills den 24:e december.  Men som sagt det har snöat hela dagen och det ser ut att fortsätta så hela kvällen. Dessutom har det börjat blåsa och nu sitter vi bara och väntar på att helvetet ska bryta ut. Stormen alltså för den som inte fattar. Troligtvis så blir vi inte så hårt drabbade, men det lär ju märkas imorgon hur det ser ut.

Ikväll är det även dags för träning, 20-21:30, imorse när jag vaknade så kände jag att det skulle vara skönt att träna eftersom jag inte har gjort det nu på en vecka. Så det ska bli skönt att röra lite på benen.
Idag har jag varit duktig och stryckit min blus, som jag jobbar i, själv vuxenpoäng till mig.

Imorgon ska jag jobba på restaurangen, blir dag+ kväll och det ska bli kul och eftersom jag ska jobba kväll så kommer jag tillbringa natten hemma hos mormor och därav kommer det inte bli något inlägg imorgon om jag inte tar mig tid och skriver ett imorgon innan jag åker och jobbar. Men den som kikar in här får se. Sen blir det även jobb på restaurangen på tisdag.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela