Therese

Så här ser jag på saken

Lever jag eller inte?

Publicerad 2008-11-25 20:29:24 i Allmänt,

Som du kanske fattar så är jag ganska trött just nu. Känns som jag blivit överkörd av en ångvält eller något liknande. Jag har jobbat i totalt 18 timmar på dessa två dagar, 11 timmar igår och 7 timmar idag, och för dig som inte har så stor koll på vad jag jobbar med så kan jag berätta att jag brukar hoppa in och jobba extra på Ultunarestaurangen.

Jag hade tänkt att skriva ett långt och roligt inlägg men just nu så står det helt stil i min lilla skalle och jag har jättestor lust att bara gå och lägga mig och sova för imorgon ska jag upp och åka till Vattholma och jobba på dagiset.

Nu ska jag försöka spara lite pengar så jag kan dra iväg på en skön sista minuten resa till ett varmt land med Erika, låter inte det underbart?

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-11-26 17:22:45

de låter helt helt underbart =)

tror du att du kommer kunna åka? =D

innan jul kanske? haha XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela