Therese

Så här ser jag på saken

Mycket skratt som alltid

Publicerad 2008-11-20 21:27:02 i Allmänt,

Kom hem för en liten stund sen från ett möte med fotbollen där vi diskuterade framtiden, förväntningar osv, ett sånt möte som jag antar att man har i alla lag. Och som vanligt blev det ett möte med mycket snack och ganska mycket allvar, tycker inte att det är vissentligt att dra upp för dig här på bloggen vad vi sa då jag antar att du inte är ett dugg nyfiken.
Annars så har jag inte gjort så mycket denna dag. Känns mest som jag har plockat ur och i tvättmaskin då Ika, min lillasyster, ska åka på dansläger i morgon och då ville hon självklart ha de kläder som låg i tvätten och då fick jag vara snäll och tvätta. Sen har jag även hunnit balansera på stenarna som ligger vid våran damm. Vi har några fiskar kvar i dammen som borde tas upp nu när det börjar bli kallare ute och vattnet blir till is ganska fort och det skulle ju inte vara så kul om fiskarna fryser fast i isen. Men jag hade ingen tur idag och fick inte upp någon. Men det måste sett kul ut när jag stod där och balanserade med en hov i handen.

Imorgon har jag tänkt tillbringa dagen inne i stan, tänkte kolla upp lite julklappar och jag har tagit på mig att jag ska köpa presenten till kusinen Oskar som ska firas på lördag så då får jag väl ta och köpa den. Sen tänkte jag även passa på att äta min middag inne i stan då jag ändå får tillaga maten och äta den själv här hemma eftersom alla kommer hem så sent. Funderar på om det kanske ska bli en sallad på Cupido?
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela