Therese

Så här ser jag på saken

Ny vecka

Publicerad 2008-11-10 16:39:40 i Allmänt,

Ny vecka och nya äventyr, det ända som är inbokat på min kalender än så länge denna vecka är jobb på lördag och troligtvis träning på söndag beror på hur jag mår efter jobbet som jag tror kommer bli ganska sent.
Idag blåser det riktigt ordentligt här hemma och ibland så öser till och med regnet ner, så det känns ju inte direkt som att det är den bästa dagen. Och något som gör denna dag lite sämre är att jag tror att jag börjar bli sjuk för jag känner mig så där häning och trött som jag brukar göra innan jag blir sjuk, men jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk för jag vill jobba på lördag och hitta på många roliga saker innan dess.

Just nu är jag riktigt sugen att klicka hem en resa med biljetter till Madrid, Spanien, för att gå på matchen mellan Real Madrid och Villareal.

Ikväll är det Prision Break.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela