Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-11-05 18:26:52 i Allmänt,

Idag tog jag tag i saken och lämnade huset, kände att jag inte kunde sitta här hemma hela veckan och inte göra ett dugg. Jag kan säga att det var trevligt även fast jag strosade runt i alla affärer själv. Jag hade ett mål med dagen och shoppingen. Det var att hitta en vinterjacka, för mamma lovade mig en igår när jag hade städat och varit så duktig. Så det första jag gjorde var att gå in på Stadium och jag hittade en jacka direkt som jag kunde tänka mig, men jag köpte den inte utan gick runt och kollade i alla andra affärer för att se om det möjligtvis fanns en annan jacka. Under genomgången i alla olika butiker på jakten efter en ny vinterjacka hann jag slinka in på Kappahl och köpa ett par ribbstickade leggings och knästrumpbyxor. Det visade sig att jag inte hittade någon annan jacka så jag gick tillbaka till Stadium och köpte jackan + ett pannband som jag ska ha sen när vi går ut och börjar träna igen.
Sen när klockan blev 14:19 så åkte jag nöjd hem med alla de saker som jag köpte. Jag blev inte ens så speciellt irriterad över att tåget var sju minuter försenat.

Just nu ser det inte ut som att det blir någon träning för mig på söndag, då jag troligtvis har fått benhinneinflamation i högerbenet efter allt spring/jobb på stengolven ute på Ultunarestaurangen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela