Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2008-11-19 16:29:43 i Allmänt,

Trots att jag inte gör så mycket vettigt om dagarna då jag inte jobbar så går veckorna så himla fort ändå på något sätt. Men det gör inte mig så mycket för då kommer vi bara närmare och närmare julafton. Jag älskar verkligen allt som har med julen att göra, det kanske märks(?). Tänk att vakna upp den 1 december och veta att det bara är 23 dagar kvar till julafton och man går och räknar ner dagarna. Man ger sig ut i julstressen och trängs med massor med människor för att få de julklappar man vill till nära och kära. Man pyntar huset med julsaker, bakar pepparkakor och lussebullar. Bygger pepparkakshus osv. Hur kan man inte längta till det?

För att längta ännu mer till julen så tänkte jag gå och göra lite mat och sen sätta mig framför tvn och kolla på Nu är det jul igen, och drömma mig bort till julen.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-11-22 12:07:00

tänk att de redan e jul snart :S jag tror inte jag ens har förstått att sommaren e över. men så fort som de går se e den väl snart här igen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela