Therese

Så här ser jag på saken

Pyntning

Publicerad 2008-11-28 16:50:32 i Allmänt,

Jag tror jag får nöja mig med pyntningen än så länge. Vet inte om jag vill ha mer eller om det räcker, men nu är i alla fall det viktigaste uppe, stjärnan, gardinerna och lite smått och gott och julmusiken har spelats för fullt här hemma. Men det känns som att det är något som saknas och jag ver inte vad det är, för den här riktiga julfeelingen har inte riktigt kommit än. 

Har även ringt och kollat när jag börjar imorgon och fick även några fler tider och jag känner mig jättetaskig mot Ika. Jag lovade henne att vi skulle åka till the capital och Sweden den 5 december för att inandla lite julklappar och dum som jag var så tackade jag ja till att jobba då utan att tänka på att vi hade planerat att åka till Stockholm. Men jag får prata med henne när hon kommer hem om det är okej eller om jag ska tacka nej till jobbet, men jag tyckte att det lät som att det var på kvällen så jag kanske kan åka till Stockholm och även jobba på kvällen? Eller så åker vi bara till Uppsala och tar Stockholm någon annan gång. 

Nu är det dags att laga mat. 
/Therese
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela