Therese

Så här ser jag på saken

Skavsåren återvänder

Publicerad 2008-11-02 17:41:30 i Allmänt,

Idag var det dags för fotbollsträning. Skrev ju igår att jag inte hade så stor lust att åka iväg och träna men imorse när jag vaknade så hade jag en sån grym lust att åka iväg och träna och sagt och gjort. Jag åkte iväg till Vattholma och drog på mig mina inomhusfotbollsskor och sprang så mycket som kroppen orkade. Det var grymt kul att träna idag och jag tror att hela säsongen kommer bli likadan något som kanske inte var lika kul, därav rubriken, är att mina skavsår kom tillbaka. Sen efter träningen åkte jag hem och åt pizza, det var riktigt mumsigt.
Sitter och väntar på att klockan ska bli 19.00 så jag kan få se laget i mitt hjärta, Real Madrid.

Känns lite konstigt att säga det men de närmaste veckorna så har jag absolut ingenting inbokat. Förrutom ett jobb den 15 november på Ultunarestaurangen. Så om du vill hitta på något så tycker jag att du verkligen ska höra av dig och så får vi hoppas att det inte har dykt upp något jobb.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Ollé

Publicerad 2008-11-02 18:44:56

då får vi planera in en dag !!!!!!

Postat av: Erika

Publicerad 2008-11-02 21:07:10

haha de tänkte jag inte på, skulle gjort det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela