Therese

Så här ser jag på saken

Snöstorm!

Publicerad 2008-11-23 22:48:27 i Allmänt,

Än så länge så har den inte dragit in ordentligt. Men det är inte kul att åka bil och meterologerna sa att man inte skulle ut och åka bil om det inte var nödvändigt så då undrar ni säkert varför jag och pappa var ute och åkte. För er som har läst det tidgare inlägget så var det sen träning idag och därav anledningen till att jag och pappa var ute och åkte på den igen snöade vägen. Jag kan tänka mig hur vägarna kommer att se ut imorgon om det fortsätter så här som det gör nu. Här hemma hos oss ser man inte vart väggrenen är, det ända man kan gå på är vägpinnarna så då vet ni att det är mycket snö här.

Jag sitter och funderar på om jag ska börja göra mig i ordning för att gå och lägga mig, gå och borsta tänderna och krypa ner i min kalla säng och bara ligga och kolla på tv för att sen släcka och försöka sova. Och imorgon håller vi tummarna för att jag kommer att komma till jobbet hel utan några skador.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-11-25 15:33:05

Julklapp? :S oj oj oj, ingen aning du tyvärr. hehe sj då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela