Therese

Så här ser jag på saken

Tidsoptimist? Ja, visst!

Publicerad 2008-11-15 13:58:50 i Allmänt,

Sitter här med datorn i knät och läser olika bloggar, jag gör alltså något som jag inte borde göra. Jag har egentligen inte tid med detta. Jag har inte packat sakerna som jag måste ha med mig till mormor eftersom jag ska sova där ikväll efter jobbet, jag har inte fixat mig och det är mycket mer som måste göras innan vi åker in till stan om cirka 45 minuter men det är väl inte konstigt att jag sitter här just nu och skriver när jag egentligen borde göra något annat.

Som sagt ikväll ska jag jobba på restaurangen, det är MLT som kommer och äter, och jag har ett litet problem. Jag har just nu inte klart för mig hur jag ska ta mig hem till mormor då bussen hem till henne slutar gå klockan 22:00 alltså måste jag sluta runt klockan 21 och om jag inte kan sluta då så får ja helt enkelt ta en annan buss och gå från Svartbäckens vårdcentral, vilket jag inte ser fram emot så mycket. Så det är bara att hoppas på att det finns någon som jag kan lifta med ikväll. Pappa tyckte att jag kunde ta taxi så vi får väl se hur det blir.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela