Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag och snöfall

Publicerad 2008-11-18 20:35:41 i Allmänt,

Idag har jag tillbringat dagen inne i stan med mamma och mormor. Vi var på alla möjliga ställen och ett utav de var Ikea och där såg jag ett bekant ansikte direkt när jag gick in genom dörrarna. Det var Micke från den bästa klassen ever, RTVB, det var grymt kul att se honom igen.
Idag har det även varit ett riktigt busväder, imorse när jag vaknade så regnade det och blåste det rejält och sen helt plötsligt så övergick det till snö och nu är det ett fint vitt litet snötäcke som täcker marken här hemma och nu känner jag att julen börjar närma sig med stormsteg och det är kanske dags att börja komma på vad jag ska köpa för julklappar till alla.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela