Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2008-11-11 15:51:55 i Allmänt,

Grått och trist ute idag med men än så länge har det inte kommit något regn. Nu går jag bara och väntar på att vintern och snön ska komma, men det kommer väl inte bli en jul fylld med massor med snö i år? Det har ju inte varit så de senaste jularna så varför ska det vara så i år? Men det får vi väl se när den 24 december kommer!

Idag har jag inte gjort så mycket. Pysslat lite med Tensta Bandys lagsida, vet inte riktigt om jag är nöjd och jag kommer troligtvis ändra på den mer för just nu har jag inte så stor koll på om det är de färgerna som de vill ha så jag får höra när pappa kommer hem.

Nu hör jag att pastavattnet börjar koka så det är kanske dags att slita sig från datorn och börja laga lite mat?!
Snälla ta mig till ett varmare land med sol och värme!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela