Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2008-11-06 20:10:33 i Allmänt,

Idag har vädret visat sig från sin fina sida och solen har skinit hela dagen, så därför försökte jag tillbringa så många timmar som möjligt ute. Och eftersom det var så fint väder så kunde jag inte låta bli att gå en liten promenad, vilket kanske inte var så bra nu i efterhand eftersom jag troligtvis har fått benhinneinflammation i högerbenhinna. Så nu blir det troligtvis ingen träning på söndag.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska vara hemma imorgon och sortera cd-skivor eller om jag ska följa med Ika till GUC och hälsa på lite gamla lärare. Just nu låter det andra alternativet roligare, men orkar jag verkligen gå upp så tidigt? Men det återstår väl att se i morgon hur jag gjorde.

Nu är det mindre än en timme kvar tills årets MTV-gala börjar, hoppas att den är bättre än vad förra årets var.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela