Therese

Så här ser jag på saken

Är det torsdag eller fredag?

Publicerad 2008-10-09 20:34:33 i Allmänt,

Vet inte varför jag hela tiden går och tror att det är fredag?!

Blev aldrig något inlägg igår eftersom jag valde att sova kvar hos mormor inne i stan igår kväll då det visade sig att jag även skulle jobba kväll på restauragnen. Så det blev en lång dag igår, började klockan 9 och slutade klockan 20:00. Jag skulle egentligen jobba längre men fick gå tidigare så att jag skulle kunna ta mig till mormor. Sen när jag kom hem till mormor så fick jag varma mackor som var supergoda och efter att ha kollat på både Oskyldigt dömd och sporten så gick jag och la mig, men jag kunde inte somna på än gång så det blev så att jag låg och slötittade på tv.

Imorse vaknade jag runt halv åtta och hade inte så stor lust att gå upp, men mormor lagade en supergod frukost och skjutsade lite senare ut mig till Ultuna och klockan 9:00, började jag återigen ett arbetspass på restaurangen. Idag fick vi det ganska stressigt då jag och Sara var tvugna att duka av efter gårdagens fest. När allt var avdukat och klart visade det sig att vi hade 1,5 timme på oss att duka för tre olika sällskap på 46, 16 och 4. När det var en halvtimme kvar så trodde varken jag och Sara att vi skulle blir klara men det blev vi tack vara hjälp utav både Ingela och Karin. Serveringen fölt på bra och sen var det slut för dagen och jag begav mig hemåt och nu sitter jag här i soffan halvt kollande på Sos Gute.

Imorrn ska jag in till stan på ett möte på arbetsförmedlingen och sen ska jag träffa Malin och gå en stund på stan coh så ska jag försöka hitta ett par jeans.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-10-10 18:04:41

haha jag trodde det var onsdag igår.. underbart skönt att komma på att så inte var fallet xP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela