Therese

Så här ser jag på saken

Arlanda

Publicerad 2008-10-16 17:43:48 i Allmänt,

Idag for jag och Malin till Arlanda till den stora jobbmässan som min arbetsförmedlare ville att jag skulle gå på. Men jag klagar inte så mycket för det var ganska okej där borta och nu hoppas jag på att min mobil ringer inom den närmaste framtiden och att jag då får reda på att någon vill att jag ska komma på en anställningsintervju.
Sen när jag satt själv på den stora flygplatsen, Malin hade gått till tåget, så ser jag ett bekant ansikte i den stora massan av människor som kom imot mig där jag satt. Det var Ingrid. Det var grymmt kul att träffa henne och hon satt och pratade med mig i över en timme och sen blev jag tvugnen att gå till tåget för att bege mig hem.
När vi satt där och pratade så insåg jag hur mycket jag saknar RTV3B, bästa klassen någonsin och ni kommer alltid finnas i mitt hjärta.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela