Therese

Så här ser jag på saken

Bättre att göra av med pengar, än att tjäna de?

Publicerad 2008-10-13 08:28:31 i Allmänt,

Jag vet egentligen inte om det är rätt, men idag så känns det bättre. Eller jag är egentligen inte säker. Imorse blev jag väckt en kvart för tidigt av att min mobil ringde. Det visade sig att det var Kicki från Hyttans förskola som undrade om jag kunde hoppa in och jobba eftersom Viktoria var sjuk. Jag ville så gärna säga ja, för det är grymt kul att jobba där på dagiset. Men idag kunde jag inte säga ja för jag ska ju som sagt in till stan och träffa den söta underbara lilla flickan Erika och det tackar jag inte nej till i första taget.
Så idag kan jag säga att det känns bättre att säga att jag ska göra av med pengar i stället för att tjäna.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för att senare bege mig in till stan.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-10-13 18:25:46

haha =)

dock gjorde vi inte av med så mkt pengar, men en mysig dag vart det =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela