Therese

Så här ser jag på saken

Blev inte som jag tänkt mig

Publicerad 2008-10-19 18:36:46 i Allmänt,

Tänkte att jag skulle ta och sammanfatta veckan lite kort och jag kan säga på direkten att den inte blev som jag tänkt mig. Innan veckan började så hade jag inget jobb inplanerat och den såg ganska tom ut. Men så blev inte fallet och jag har haft saker inplanerade nästan varje dag förrutom i fredags då jag blev tvungen att ägna hela dagen åt uppsatsskrivande. Men jag klagar inte över att jag har haft en fullbokad vecka.

Som jag skrev i de tidigare inläggen så har jag varit på fotbollsträning och det var kul som alltid, trots att jag alltid inte har någon lust att åka på träningen men sen när jag väl är där så är det hur kul som helst. Det kanske är latmasken i mig som kommer fram? En sak som kanske inte är lika rolig är att jag mina fötter inte är vana med mina inomhusfotbollsskor så nu har jag två fina skavsår på mina fötter.

Nästa vecka kommer att bli lika fullspäckad som denna.
Måndag: Jobba Hyttan
Tisdag: Åka ner till Växjö. Blir kvar över natten.
Onsdag: Växjö, kommer hem runt klockan 20.00
Tosdag: Ledig, så om du vill hitta på något så tycker jag att du ska höra av dig.
Fredag: Jobba på Hyttan
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela