Therese

Så här ser jag på saken

Det går inte...

Publicerad 2008-10-13 18:21:20 i Allmänt,

Har haft en riktigt mysig dag inne i stan med Erika. Vi strosade runt i lite olika affärer och slutade dagen med att gå till cafét Storken och tog en mysig fika. Riktigt mysigt var det där och där uppe satt vi i över 1,5 timme.
Nu sitter jag här med datorn framför mig och ska försöka skriva klart min uppsats som ska vara inne på söndag, men det går inte så bra. Min plan om att jag skulle skriva den imorgon sprack i och med att Kicki ringde senare under dagen och frågade om jag hade lust att jobba imorgon och det kände jag att jag inte kunde tacka nej till. Och eftersom att jag ska jobba imorgon så betyder det att jag måste skriva på uppsatsen idag och jag känner verkligen inte att jag kan eller vill. Jag vet inte varför det är så. Det borde vara det enklaste att skriva en uppsats om något som man är ganska galen i och i det här fallet är det sport. Men det verkar som att det inte är det..

/Therese

Kommentarer

Postat av: Ika

Publicerad 2008-10-14 16:03:01

Pratade med fredrik nyss och han sa att jag inte behövde göra dykadelen om jag känner att jag inte vill göra den!



VÄRLDENS BÄSTA LÄRARE!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela