Therese

Så här ser jag på saken

Fantasilös rubrik

Publicerad 2008-10-29 17:59:04 i Allmänt,

Kom tyvärr inget inlägg från mig igår. Jobbade ett monsterpass som du säkert har läst på min blogg och kom inte hem förrens vid 21:30 och då var jag riktigt trött och satte mig framför tvn och mös istället för att slå på datorn och knappra ihop ett inlägg.
Känns som att de här tre dagarna på denna vecka hitills har gått i ett. Det var idag som jag och Elin stod och pratade, hon sa att det kändes som torsdag och jag tyckte att det kändes som att det var fredag.

Igår när jag kom hem så låg det ett paket på köksbordet och väntade på mig. Till min stora glädje var det Beverly Hills 90210 boxen som kommit. Så nu vet jag vart jag kommer att spendera min dag imorgon, framför tvn kollandes på Beverly Hills. Sen hoppas jag att mina fötter mår bättre imorgon. Kan meddela att de är ganska trötta efter tre dagars jobb. Men nu ska jag sluta klaga, jag får ju trots allt bra betalt.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela