Therese

Så här ser jag på saken

Godmorgon

Publicerad 2008-10-19 09:45:23 i Allmänt,

Godmorgon Sverige och alla mina läsare, hoppas att du har sovit gott under natten för det kan jag säga att jag inte har gjort. Jag har vaknat och somnat om vaknat och somnat om och imorse när jag äntligen somnade ordentligt så börjar en jävla råtta springa ivägen och då blir jag såklart klarvaken och då ger jag upp ocg går upp. Kan säga att jag inte är så direkt pigg nu när jag ligger här i min säng med datorn i knät.

Igår hade jag fullt upp hela dagen, först började jag läsa på allt det jag måste läsa innan jag åker ner till Växjö och därefter åkte vi in till stan och hämtade mamma från jobbet och sen vidare upp till mormor för att äta mat och sen vidare upp till morbror Micke och fira honom. Därav inget inlägg igår.

Idag ska jag hör och häpna åka iväg och träna fotboll och jag kan säga att jag inte har så stor lust att åka och göra det idag med tanke på hur lite jag har sovit i natt. Men jag känner att jag måste åka iväg och träna i och med att jag inte kunde träna förra söndagen och på onsdag hinner jag inte då jag är påväg hem från Växjö. Har jag nämnt att jag hatar att träna fotboll inomhus, vet inte varför, men jag ska bita ihop på träningarna och gå och längta tills träningarna utomhus börjar.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela