Therese

Så här ser jag på saken

Hard work work

Publicerad 2008-10-27 17:26:06 i Allmänt,

Måste bara påpeka att dommaren igår mellan Real Madrid och Atlhetic Bilbao kan ta sig någonstanns, jag vill inte nämna det i denna blogg. Igår måste den sämsta dommaren i hela Spanien ha dömt och jag skojar inte. Först dömer de bort ett mål som Madrid gör och det är helt fel då det inte var offside som dommaren tyckte, snarare mer onside än vad det går att vara. Och vad tänkte han med när han dömde straff till Atlhetic? Det var ju ingenting, jag skulle inte ens kunna lura till mig en sån straff i division 5 damer och detta är högsta serien i Spanien och då borde det väl vara en bättre nivå på allt? Men jag slutar aldrig att förvånas över att laget i mitt hjärta för det mesta kopplar bort det och sedan går de och vinner matchen som en värdig vinnare. Nog tjat om detta, känner att det inte har varit så mycket snack om fotboll i denna blogg på länge men det kanske du är nöjd med?

Idag var det en tidig uppgång för att åka iväg till Ultuna restaurangen och jobba, det var helt okej. Nu känner jag hur pengarna bara börjar rulla in igen och imorgon kommer det mesta utav pengarna att komma in på nästa lön eftersom att jag kommer att jobba ett sådant monsterpass från klockan 09.00 på morgonen till runt klockan 21.30. Det blir 1200 kronor på en dag plus semesterersättning, det tackar jag inte nej till.

Ikväll ska jag mysa famför tvn och sen lite senare ska jag kolla på Prision Break. :)

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-10-27 20:13:40

det är jag väldigt nöjd med ;)

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-10-27 23:57:46

Sugen på att tävla?:)

Postat av: Alisa

Publicerad 2008-10-28 02:29:52

Var med på min tävling och vinn smink till värde av 900kr:)

Postat av: HannahSthlm

Publicerad 2008-10-28 23:40:18

Hoppas du får en fin onsdag! Gonatt!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela