Therese

Så här ser jag på saken

Ingen bra start på dagen

Publicerad 2008-10-25 13:09:41 i Allmänt,

Vaknade imorse klockan 08:00 av en stor duns, första tanken var VAFAN VAR DET DÄR?! Kunde det ha varit en fågel eller var det något som rasade i rummet. Jag tvingade upp ögonen och kollar yrvaket runt i rummet och inser att det varken var en fågel eller att det var något som ramlat i rummet. Lägger mig ner igen och försöker somna om. Cirka fem minuter senare kommer samma duns tillbaka. Då blev jag klarvaken och gick surt upp och blev mött av en överraskad mamma som satt och åt frukost, eftersom hon jobbar på lördagar. Runt halv nio kom pappa hem igen efter att ha skjutsat Ika till tåget och jag berättar om vad jag hörde. Både mamma och pappa skrattar när jag berättar vad jag hörde och det gör mig ju ännu "gladare". Efter en stund så säger pappa att han tror att det kan vara de två råttfällorna som står uppe på mitt tak som löstes ut.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-10-25 13:43:42

Haha jävlar vilak råttfällor isf xP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela