Therese

Så här ser jag på saken

It wasn't funny

Publicerad 2008-10-26 13:17:00 i Allmänt,

Har för mig att jag skrev för några inlägg sen att jag inte hade en sån rolig natt då jag vaknade hela tiden. Men jag måste erkänna att denna kan inte jämföras med den. Detta måste ha varit den värsta natten på riktigt länge. Det blåste strom ute hela natten och hela dagen igår och ni som känner vet att jag oftast inte kan sova då det blåser storm ute. Och denna gång var det inget undantag. När jag gick och lade mig i min säng igår så lät det som att hela taket lyftes och jag hörde hur vinden ven utanför fönstret. Klockan 01:45 går strömmen och imorse när jag vaknade upp så fick jag höra att den kom tillbaka runt klockan 7 imorse. Efter en stund så somnade efter många om och men, så jag är väl inte så pigg idag.
Men bara för att jag är trött så kommer jag inte sitta och lata mig, jag måste städa mitt rum jag har skjutit upp det i över en vecka nu och nu kan jag inte göra det mer.

Sen ikväll bänkar jag mig framför tvn och kollar på laget i mitt hjärta, Real Madrid.

HALA MADRID!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela